27.12.11

Mamay is Back Yawwwww! :p



Salam.


Haipppp! Sila buat muka penuh keterujaan sebabbbbbb (teruja sangat sampai taip huruf asyik terlebihhhh jeeee....) sayaaa ada banyak bendaaaaaaa nak cerita dekatttt sini ( bajet ada orang eksaited nak tahu. ahhh takpe yang penting aku memang eksaitedddd! sindrom syok sendiridi atas tanah belog sendiri memang dah bertahun2 wujud kan. haha. so, kau nak eksaited sama naik dengan aku atau pun tak aku tak kisahhhhh..tiada paksaan. kihkihkih..okay just kidding laaa... :p).


Rasa macam dah bertahun-tahun tinggalkan tanah tumpah darah belog ini. Ahahh over! Oleh kerana si budak ni sangat eksaited sampai tak tahu nak cerita yang mana dulu maka adalah lebih baik kiranya saya letak sekeping gambar sebagai pencuci mulut. Eh? Tak... maksud saya sebagai pembuka selera. Ahh tak tahuuuuuuu la sebagai apa. Layan je lah yer....



Nahhhh amekk! Salah satu keterujaan saya bila dapat balik rumah baru2 ni. Hazim dan Aiman! Dua2 membesar dengan sihat cepat dan kuat! Rasa macam ohhh akulah orang paling bahagia dalam dunia ni sebab dapat jumpa dua budak gemok yang dah lama aku rinduii ni... Ouhhhh... terima kasih ya Allah... syukur sangatttttt ..... :)



Sebab saya teruja tiba2 saya jadi tak tahu nak taip apa dah. Okay, nanti saya sambung lagi.


Bai!

p/s: tak tahu kenapa tiba2 kata ganti diri "aku" bertukar jadi "saya". Hikhik! :p



No comments: