18.8.11

Tips Cantik Menawan Seperti Liyana Jasmay Di Pagi Raya


Assalamualaikum semua....


Alhamdulillah...hari ni dah selesai 18 hari umat Islam berpuasa. Tak lama lagi raya lah kita semua..ye dak? Aku pasti semua dah eksaited nak raya kan. Jemaah kat masjid pon makin hari dah makin kurang, tak macam masa awal2 puasa dulu. Biasalah, manusia..iman bertambah dan iman berkurang- tetibe teringat salah satu tajuk dalam subjek Pendidikan Syariah Islamiah masa form 4 dulu.


Dah dekat2 nak raya ni mesti kita semua terutamanya girls2 comels macam kita2 ni nak nampak cantik di pagi Hari Raya kan? Dengan harapan bila tetamu datang beraya kat rumah kita, mereka berbisik2 sesama sendiri memuji kecantikan dan kehalusan serta kemulusan kulit muka kita.


Lepas tu mulalah malu2 larik tutup muka masuk dalam bilik. Ok, aku dah melalut. HAHA



So, nak kulit muka nampak cantik, halus, gebu, flawless dan mulus tak???? Nak tak??
Ok, hari ni aku nak kongsi dengan anda tentang satu produk kecantikan yang aku baru beli. Eh, bukan satu tapi DUA! Nampak tak aku tengah eksaited nak cerita nih?


Ok, intro panjang2 takde guna jugak kan. Aku tahu anda mesti teruja nak tahu produk apa yang aku nak cerita ni kan. Kalau tak teruja pon, kau buat2 je lah muka eksaited okeh!


Ni haaaa produk yang aku baru beli, aku dah cuba pakai beberapa hari dan paling penting AKU SUKA GILER DENGAN PRODUK NI sebab produk ni best dan awesome sampai bila aku pakai aku tengok cermin aku terpana seketika sebab aku ingatkan tu Liyana Jasmay tapi lepas aku genyeh2 mata barulah aku sedar yang itu wajah aku. Giler tak hebat produk ni sampai dah bertukar muka sendiri dengan muka Liyana Jasmay (Baca sekali nafas je). Ok, aku tahu aku over.


Dah jangan buang masa lagi. Produk yang aku duk puji2 melangit ni adalah.........

*drum roll*
.
.
.
.
.
.
.
.



Adakah bedakmu berkuasa melawan apapun? NEW Clear Smooth All-in-one oleh Maybelline New York. Ia memahami kulit Asia Tenggara, bedak ultrahalus dengan Pro-Vitamin C yang menawarkan lapan manfaat pada kulit. Ada empat pilihan warna. Tunggu apa lagi? Cubalah~ Hanya RM19.90 (sumber)


Whoaaaa...aku ulang lagi sekali, hanya RM19.90! Ye, kalau aku yang tengah jadi suri rumah tangga sepenuh masa ni mampu beli, anda lagilah mampu...hihi.


And one more........!



Maybelline's Clear Smooth BB cream!!!! 


This one aku memang suka sangat2 lah....selesa sangat pakai. Simple, amek je secalit then tempeklah kat muka tu..sapu sampai rata. Then, taraaa...setel!



It has 8 benefits: it brightens, evens, smoothens, refines, clears, conceals, moisturizes and protects your skin!


ALL THAT for RM 19.90? Can you believe it?! Believe it! Tapi yang lagi bestnye, masa aku beli minggu lepas tengah ada promotion, i just bought it at RM16.90!



Aren't you going CRAZY for the new MAYBELLINE NY CLEAR SMOOTH MINERALS B.B. CREAM?!?!!


(lupa nak cakap, haruslah pakai bb cream dulu then baru pakai clear smooth tu.sori, aku cerita tak ikut step.maklumlah, eksaited bila muka dah nak sama macam Liyana Jasmay.hihi)


Serius aku cakap, bila pakai 2 produk ni aku dapat rasa perbezaan yang menakjubkan. Kulit muka nampak lebih natural. Tu yang aku suka sangat tu. Dan yang paling penting sekali, even aku pakai dari pagi sampai petang muka tetap nampak segar, maksud aku tak berminyak pon!


So, korang tunggu apa lagi, cepat siap2 terus pergi Watsons, Guardian ataupon mall2 berhampiran anda. Jangan berlengah lagi pergi dapatkan 2 produk yang aku ceritakan tadi. Insyaallah, korang tak akan menyesal punya beli produk ni. Malah korang akan rasa lebih yakin, cantik dan menawan terutamanya di pagi raya nanti. hoyeaa hoyeaaa ho liawwww!


Oh jap, sebelum tu ni ada aku nak tunjuk satu video best demo mekap dari model Maybelline ni, Liyana jasmay yang super gorjes! Auwww!!!!! Check it out, babeh!





Yeahhh...puas hati tak? Puas tak? Mestilah tak puas selagi tak beli produk ni..kan?! Dah2...tak yah nak malas2. Kalau nak jadi cantik macam aku Liyana Jasmay silalah beli produk ni. Anda mesti suka punya!!!!


Untuk maklumat selanjutnya tentang produk ni silalah ke Facebook Maybelline New York Simply Fabulous. (klik dan like lah page ni)


Itu sahaja nak cerita. Pergi beli dulu then baru share dengan aku pendapat korang lepas guna produk ni. okai sayang2 semua?! Haa..macam tu lah....meh nak peluk sikit meh....

*hugssss*

Ke ade yang dah pakai produk ni sebelum ni? Amacam? Best kan?!!! Ce cite...ce citer....




Thanks for reading.
Bai!

6 comments:

Asfz said...

asfz xreti nak pakai..

tp kan pandai la awak karang..sampai asfz pon jadi eksited bile baca...
hehehhe

lilylala said...

oittt kembar i tu hokeyyy

Aesya Zealous said...

aku nak beli semua agar jadi cantik spt LJ ! hahaha

safurara said...

BB cream tu mmg besh kan.

Nava Krishnan said...

great posting and very informative.

May Maisarah said...

-->cik domo:
simple je produk ni...tak ssh pon nak pakai. =))


-->lily:
ahhh peransantan la kamu!hahaha


-->aesya:
hah.sila2 silalah beli. :))


-->rara:
yup, mmg best|!


-->nava:
really?thanks ya! =))