26.5.12

What A Beautiful Day ! [Part 2]





Assalamualaikum



Ehem ehem. 




Sorry for the very long silence since my last update. Okay, mula-mula sekali aku nak ucap setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana kerana kerana.... kerana pada akhirnya tesis Projek Tahun Akhir aku dah selamat dihantar kepada Encik Supervisor dan Internal Examiner pada Khamis yang lepas. Alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah.... itu je yang aku duk ulang berkali-kali. Benarlah orang cakap, bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian. Dua hari terakhir sebelum hantar tesis memang wa cakap sama lu der.... huhhhh... memang terbaik punyer pulun laaa... well we are university students and we do like doing things at the very LAST MINUTE ! HAHAHA. :P



Alhamdulillah.....



Okay sekarang baru ada masa untuk sambung kisah hari yang indah bersama teman-teman seperjuangan baru-baru ini yang sebenarnya dah tak berapa nak baru. Hehek. 



Part 1 (link)


Now, Part 2 in the house yawwwww !


Usai sahaja kami berbasikal di Wetland (1), kami terus bergegas pulang ke kolej untuk menghantar Wetland (2) di bilik Diha. Ehh kenapa pulak nak hantar Wetland balik kolej sedangkan Wetland itu memang termaktub tempatnya di situ? Ohh bagi yang tak tahu, Wetland yang ditaip pertama kali merujuk kepada Wetland di Putrajaya manakala Wetland yang ditaip kali kedua merujuk kepada anak kucing terbiar yang dijumpai di sana (Wetland 1). Diha simpati sama anak kucing itu lalu diangkut bawak balik sekali. Kami namakan anak kucing itu sebagai Wetland sempena nama Wetland. Tak paham ? Nasib laaa. haha



Hari yang indah seterusnya bersiaran langsung di Mekdi (baca: Mc Donalds), Bangi. Seperti biasa, biarkan gambar-gambar yang menyuarakan isi hati. Bak kata orang kampung aku, picture tells a thousand words. 

*padahal motif utama memang nak upload gambar je* kehkehkeh. :)



Oh baidewey, part 2 ni si Wiwi, Tan Oppa dan May Yee tak join sebab mereka ada hal memasing. So, just 8 of us--->>> Diha, Aj, Azreen, Lisa, Imah, Nana, Aisyah lol-lol dan penulis. :)




Kiri ke kanan: Penulis, Diha, Imah, Azreen, Lisa, Aj, Nana
Aisyah sebagai photoG



 Mine ! :))



Our Top 4 best poster presenter. wootwoot~~~
p/s: will update later :)




I'm loving it !







Katanya Aj, gambar ni ada seni. Ahh seni la sangat tak ada kepala dah semua haaa. :p



Ni baru berseni. Ngeh3 ;) 



Dua sepuluh dua sepuluh !







Yes, sempat masuk !










Okay dah habis. Thanks for the memories, my friends. I love it !


Part 3 akan bersambung sejurus selepas ini. Stay tuned. HEHEHE. ;))



p/s: Counting days, another 28 days before we leave UPM. :'(


Happy weekends !!!!



2 comments:

SITI MASTURA said...

wuhuuu....cewah2 anak2 dara nie..sronok nyeeee =)))

May Maisarah said...

Hai kak tora.. wehuuu.. seronok bangattt sihh.. gaya macam dah setel seme fyp. hehehe. =))