25.7.11

Mereka Juga Semput....HAHA!



Salam, Selamat Pagi Malaysia!
Entry ini adalah rentetan daripada kisah aku semput hari tu. Kalau tak tahu kenapa aku semput silalah baca kat SINI.HAHA.


Untuk berlaku lebih adil di mana tidak patut jika hanya aku seorang sahaja yang semput tanpa menjerumuskan sahabat2 aku yang lain maka dengan perasaan sesaje suka hati lalalala aku post entry tu dekat Fb aku. Well Fb kan nyawa kita semua. Dah jadi sebahagian daripada hidup kita. Kan?!

So beginilah rupanya bila entry  TU diupdate di Fb. HAHA lagi!



See? Mangsa kedua yang semput selepas aku. HAHA. Yes, dah ade geng! Bukan calang-calang orang yang semput, tu member sekolah aku yang sekarang berada dekat India pon boleh semput! Siap eksaited nak pergi majlis kahwin kawan baik aku tu. Dan yang paling tak boleh tahan, aku lebih-lebih pulak dah jemput dia bagi pihak kawan baik aku. HAHA. Gedik la mu ni May! HAHA lagi!

Ok, sambung lagi.



Yeah..ada lagi yang nak masuk geng. HAHA. Sebenarnya, bukan apa kawan-kawan aku ni cuma terkejut je. Ye ar, si bride-to-be ni senyap-senyap je tup tup keluar berita nak kahwin. Mahu tak semput! Siapa lagi yang semputttt? Next!



HAHA! Budak ni bukan takat semput je tapi boleh pulak nak jeles2. Ni kes ulat bulu dah naik daun la nih. Tak sabar2 nak kahwin jugak. Kerja dulu. KERJA! HAHA. Ops, yang, I'm just kidding!




By the way, actually those my friends who already read the entry can guess who's the main actress in this drama! Tekaan mereka sebenarnya memang betul pon. Aku je yang duk deny-deny lagi. So, lets meet the bried-to-be! Ops, nantilah... Walaupon ramai yang dah tahu takpelah. Aku dah bagitahu tuan punya badan pasal ni and dia just mintak anda semua doakan yang terbaik supaya majlis suci ni berjalan dengan lancar. Doakan ye. :)


Ni pon dalam duk deny-deny lagi last2 aku yang kalah sebab si budak manis ni dah jumpa bride-to-be face-to-face! Diorang belajar satu tempat.


Lastly, nak tak nak bride-to-be terpaksa la admit walaupon malu-malu. HAHA. Benda baik, tak payah nak malu-malu la sayang oi. Disebabkan entry aku tu lah ramai kawan-kawan sekolah yang dapat hidu pasal ni. Kantoi sudah! Bride-to-be, I'm still not revealed who are you yet, but WELL you know our friends KNOW you better! HIKHIKS!

Ouh, wait. Still got something to show you. 
Lets meet a husband-to-be! HEHE! 



Terharu lah bila bakal abang ipar pesan supaya jangan semput. Kehkeh! Last but not least take a look at this! Sayang, I'm just exciting! Wanna share here, you don't mind right? If you do, still I'm already put it here. Teheee~~~



I love you, sayang! (bride-to-be)

Okeh. Let's stop here first. There are more semput and nice stories will be share here until the big day has come. Wait ya! Love love love you all. Yeahhh!

Peace! Have a nice day, people!

2 comments:

malekabdillah said...

haiya. tahniah la eti.

May Maisarah said...

Haiyo. Terima kasih Cikgu Malek. =)

(Bagi pihak tuan punya badan)