16.12.12

Old Town White Coffee



Waktu sekarang menunjukkan tepat jam 2.22am. Semua umat manusia sedang lena dibuai mimpi indah. Hanya aku terkontang-kanting di tengah keheningan malam... tak dapat nak melelapkan mata. Daripada aku buang masa termenung tak tentu hala lagi bagus kalau aku meriahkan halaman blog usang ini.



Tadi keluar pergi Jusco dengan Abang dan Kakak ipar kesayangan. Oh btw, I'm stuck in KL you know ! Sedih sangat tak dapat balik Terengganu untuk hadirkan diri ke majlis perkahwinan sahabat baik aku, Nabilah. Kecewa sangattttt okayy. She's one of my best friends and I won't be there to celebrate her big day ! Dushhh2!!!!! Nabil sayang, if read this pleaseeeeeee forgive me.. aku doakan agar kau akan menjadi isteri yang solehah dan semoga rumahtangga yang dibina kekal bahagia selamanya. Insyaallah... :)



Ok berbalik kepada cerita asal..... so tadi we ols lepak-lepak makan di Old Town. Aku yang beriya tarik depa berdua masuk makan kat sini sebab aku rinduuuuu makanan kat Old Town nih. Hehe. 


 
Orang kuat makan macam aku haruslah jadi tukang tulis menu yang ingin dipesan


 Stress tengok pic senget cenggini. Dalam folder dah rotate tapi bila upload tetap jadi gini. Aduilah !


 Gambar ni jugak ! =.='


 Kakak ipar dan abang kesayangan Mamay. Auww


 Ohh cant help falling in love with thisssss !!!! *mine is the left one. I'm lovin it !


 Thankx pic ! grrrrrr.


 This one is tomyam actually. Tak nampak macam ghupe tomyam kan. hahaha. Tapi rasa still okay... pekat kot tomyam nih. 


 This is mine. Asam laksa. Makanan kegemaran dulu kini dan selamanyaaaaaa Harimau Malaya. *tetiba sangat




Side dish. vegetables dumpling *terselindung di sebalik kerepek tuh (left) and ice-cream with toast bread (right). Both are tastyyyyyyyy. Sodap !


 Penghibur duka di kala aku di Kuala Lumpur


 All the time sweet couple. =))


 Budak ni lone ranger takde couple (yet). hehehe. 


Disebabkan depa berdua nih makan tak habis jadi sebagai manusia yang tak suka membazir maka tanggungjawab menghabiskan semua makanan itu jatuh ke tangan aku. Oh thankssss to both of you ! Konon kecewa padahal happy je semua licin aku sapu. LOL.



Balik rumah rasa bersalah sangat dengan diri sendiri sebab makan tak hingat dunia maka gagahkan jugak naik atas treadmill. I have to burn out the excess calories that come into my body !!!!!! 



Sebenarnya dah lama aku tinggalkan dunia jogging dan exercise. That's why la masa jog tadi agak semput... itupun aku paksa jugak gagahkan diri untuk exercise. At last dapatla habiskan jog untuk 2.3 km. Okaylaaa kan untuk permulaan. Nak challenge abang yang jog for about 3.6 km within 20 minutes. Challenge accepted, Bro !



Always rujuk ni time jog. Tampal kat dinding betul2 depan treadmill.


Thanks to Takasima. Tadi heart beat paling tinggi aku perasan 176. Aktif je jantung duk pam darah agaknya... Perghhhh very the tired I tell you. Sebab tu mampu 2.3 km ajewwww..... so make sure kalau heart beat dah above 189 (for my age) better slow down and stop jogging... Itu tahap dah overwork untuk jantung. Bila dah cool down and heartb beat dalam lingkungan tahap refreshed baru boleh sambung jog . Itupun kalau larat lagi la. Haha.



Itu sahaja kisah aku pada hari ini. Dah siap buat entry ni tapi mata aku masih lagi segar bugar. Pelik hoi mata. Bila hang nak tidoq ni...

8 comments:

Syazwan Che Deraman said...

Hmmmm..dah lama teringin nak ke Old Town.

tengok makanan dan kopi dia.
Fuuuhhh.
mengancam!

May Maisarah said...

Haaa lepas ni bolehla try pegi wan.. kopi old town mmg the bestttttt ! =))

one shaheeda said...

Rindu nak lepak kat old town same8 cam dulu T________T

May Maisarah said...

Wan !!! aaaa ghinduuuu jugokkkk !!!!! syioknyeeeee kalo dpt lepak lg mcm dulu2 kan... T__T

one shaheeda said...

Dun worry syg. T kite jupe deh. Rindu sgt8!!

May Maisarah said...

Baiklahhhh. yayyyy ! cant wait !

AJ said...

Dah lama tak terjah OLTW...Wifey suka rotinya...

P.s : Share your Happy Moments... Jemput Join http://www.eyriqazz.com/2012/12/my-happy-moments-contest.html

adham ismail said...

sdp sgguh..
ptot pon kmay kuruih..haha.