17.9.10

Riang-ria Syawal # 2


Ini kisah Hari Raya Pertama bersama keluarga terchenntaaaaaa....muah muah muahhhhh!!!!!!
Nak letak gambar je. Let the pictures tell the story. Wihooo....

Lengkap satu family. Tema tahun ni pink color! Dulu-dulu tahun sebelum ni 7 orang je. But now, tambah lagi sorang. My dear sister in law. Harap-harap next year tambah lagi sorang. Opssss!


The siblings and the sepupu sepapat. Makcik aku yang duk kat KL ada beraya bersama kami sekeluarga. Meriah sangat rumah time ni. Oh yaa...we also got one new cousin, i mean cousin in law. Eh ada ke istilah tu??? Hahahaha. Baju merah menyala yang buat muka terkejut tu haaa... Ahli kelab baru. ;p



Photoshoot kat taman kesayangan mak pulak.


Layan je la kanak-kanak tua ni semua..Hahahaha...



Ahaaaa!!! This is the best picture ever! Seriously suke sangat tengok gambar ni.




Left to right: Abang sulung, the writer, adik bongsu tetapi paling besaw, abang no. 2 and the only one sister.


And this one, masa kat rumah my cousin. Of course la pergi beraya kan???


Itu sahaja kisah bersama keluarga terchenntaaaaa.......... Banyak lagi gambar raya, tapi tak mungkin nak upload semua kat sini kan.

Have a great day, people!!!!!!

hatiberbisik: esok dah nak kena balik KL. Sayuuu......

2 comments:

yanalililala said...

wah.. cantiknya rumah kak may..mesti besar rumah ni

cikmay said...

thanx yana..yana...eh mane de besar.....rumah kecik jer..muat2 tuk sekelurga..hihi.