10.7.15

Mr. Z First Blog Entry

Assalamualaikum semua !!

Harini bukan tuan tanah a.k.a Mamay yang menulis, tapi penyewa tanah a.k.a Mr. Z yakni suami yang sah mengikut kehendak syarak  kepada beliau yang menulis. Tak sangka betul, aku yang menulis walaupun hakikatnya blog misscornetto ni bukanlah blog yang bendasing  asing bagi aku.

Aku dah jadi pembaca setia blog ni dah bertahun lamanya, even sebelum kami ber"gitu-gitu" lagi. Tak sangka sungguh, tetapi sesungguhnya jodoh itu rahsia ilahi. :-) Kehidupan selepas jadi suami orang..hmmm.. not bad, banyak bende yang dipelajari setiap hari tetapi alhamdulillah segalanya berjalan lancar sehingga ke saat dan ketika ini.

Baru tulis 2 perenggan aku dah start blurrr, Hahahaha, Tetapi memandangkan aku dah jadi penyewa tetap blog ni, dari semasa ke semasa aku akan kongsikan beberapa tips dan pengalaman hidup seperti tips beli rumah, tips backpacking dan lain-lain. Semoga ketemu lagi di lain waktu. Byeeee.....




*Thanks tuan tanah, sudi bagi sewa blog*

Yang Benar,

Mr. Z

10 Julai 2015/23 Ramadhan 1436H


No comments: