22.5.13

Puisi Tepi Jalan | Terfaktab


Siapa kat sini peminat Fynn Jamal ? Kalau betul-betul minat aku sure korang mesti ada buku Puisi Tepi Jalan kan? Aku baru dapat buku ni minggu lepas. Goshhhh I love her ! I love this book ! I love the way she expressed her feeling into words. Melekat kat hati ! Kalau rasa nak chillex2 boleh la layan baca buku ni. Siyes tak menyesal beli.

My baybiey. :)


----------------------------------------------------------------------------------

Truth to be told, I'm not the one who loves to read. Until one fine day my house-mate brought these books home. Actually I'm the silent reader of Terfaktab back then. I knew they did published the books but I have no chance to get them. Oh thank youuuu house-mate ! 


Awesomely awesome !


 Focus. HAHA


Terfaktab punya buku jugak cool. Bahasa sempoi. Memang layannnn ar baca buku diorang. Sesiapa tak baca lagi silalah pergi beli dan baca sambil minum kopi panas-panas. Peghhhh !


1 comment:

Busyra Bt Takiyudin said...

kt mana boleh dptkan buku fyn jamal tu eh? kedai buku mcm popular ke? dh cari tapi tak jumpa. huhu