26.2.13

Dua Bulan


Hampir sebulan berlalu since my last update here. Life is getting busy and busy day by day. Not that busy, but somehow bila dah lama tak menulis perasaan kekok untuk menulis kembali berada pada tahap yang paling tinggi. 


Februari 2013 hampir melabuhkan tirai. Membawa maksud hampir dua bulan aku bertapak di bumi Subang. Graf emosi sejak Januari sampaila ke saat ini aku boleh katakan agak tidak stabil. Ada masa endorphins  level sangat tinggi. Ada masa penangan ketidakstabilan hormone mengatasi segala-galanya. Well, woman.. :p


Menjadi seorang yang bekerjaya adakalanya indah, adakalanya pahit. Salah satu momen yang paling indah buat aku setakat ini ialah bila mana aku dapat hulurkan sejumlah gaji yang aku terima kepada mak dan ayah aku. Saat mereka ucapkan perkataan terima kasih itu betul-betul buat hati aku tersentuh. Sungguh. Aku tahu bukan duit tu yang mereka harapkan, cukup sekadar kita tidak melupakan mereka. Insyaallah selagi mereka masih ada di samping aku takkan aku abaikan mereka. Itu janji aku. 


Ok dah habis ayat-ayat serius ayat-ayat puitis. So not me. Hehehehe. 


Just to update. Sekarang aku di Bintulu, Sarawak. Berada di sini selama lima hari. Khamis ni balik ke KL semula. Datang sini atas pelawaan bos aku untuk ikut dia bagi training kepada staff-staff di Murphy Bintulu. So far semuanya okay. Aku dah mula jatuh hati kepada Bintulu. Such a calm place to live in. Sungguh tenang aku duk sini. Jauh dari kota. Bak kata bos aku kalau kita yang selalu dah biasa dengan hiruk-pikuk KL memang boleh mati kutu sampai sini. Mungkin sebab Bintulu tak segah KL. Pukul 9.30 malam kedai dah tutup. HAHA.  



Cuma satu perkara yang aku risaukan. 





Balik KL nanti confirm berat badan akan naik paling kurang pon 2 kilo ! 



All foods served here are first class oi. Sooo tempting. Sooo delicious. How come manusia bernama Maisarah nak tolak semua itu ?



*jeling perut sendiri*


TAKNAK BALIK KL BOLEH TAK? I AM SO DAMN HAPPY HERE. 

*smile all day long*


4 comments:

adham ismail said...

owh may sdh boncet.haha.. :D

May Maisarah said...

Hehei no no no ! masih maintain slim okeh. hahaha. :p

Alia Lokman said...

jealousnye dapat jalan2! ahaha.glad that u are happy with your current job =)) jom gi gym sama2 ;)

May Maisarah said...

Alia ! jomsss lets meet up ! =))