19.2.12

Random Babbling #2








Salam.



1. Lama betul tinggalkan belog. Kesian kau belog, ada tuan tapi terabai. Baru-baru ni bukak Nuffnang tengok ada 2 Buffered Earnings tengah berjalan. Terima kasih, Nuffnang! Terus rasa bersalah sebab tak update apa-apa kat sini still Nuffnang baik hati nak bagi duit. Okeh, mulai sekarang berazam untuk sentiasa layan belog setiap hari (kot). 



2. Aku sekarang kat rumah Abang. Sebenarnya dah seminggu ada kat KL, seminggu dah bertapa kat dalam bilik kat Kolej 17 tu. Balik awal seminggu dari student lain sebab nak siapkan FYP tapi hampehh tak siap jugak! Bengang yang amat sangat sebab balik awal kononnya nak kena masuk lab untuk analisis sampel air tuh, tapi tup-tup end up tak ada buat apa-apa pon seminggu tuh. TAK ADA BUAT APA-APA PONNNN OK! *baca dengan kuat sekali*



3. Masalah dengan alat yang harga ribu-riban dekat lab tu sebab asyik nak rosak je. Nama alat tu ialah Atomic Absorption Spectrophotometer aka AAS. Punyalah sensitif macam perempuan mengandung. Ada je tak kena. Err.. disebabkan alat tu la aku duk tergolek je dalam bilik seminggu tak pergi mana-mana. #NakMarah!



4. Masa stay kat kolej aku berubah jadi manusia tak normal. 4 hari berturut-turut aku stay up sampai pagi sebab layan movies dan cerita yang ada dalam external aku tuh. Ohh fyi, aku memang ada banyak koleksi cerita dan movies yang aku copy dari abang aku. Dan sememangnya aku menjadi lubuk emas bagi budak-budak kolej aku untuk copy cerita-cerita tu semua. LOL.



5. Result semester lepas dah keluar. Tak tahu nak menangis ke nak gembira. HAHA.


6. Esok dah kena balik kolej. Malasnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!



7. Abang dah dapat buah hati baru hari ni. Nanti aku cerita pasal buah hati beliau tu ye. *kenyit mata*




What ever it is, I wanna wish this:

Hello new semester! Hello my last semester! Please be nice to me okey!


p/s: Tak sabar nak grad! Ouhhhhhhh!

p/s/s: Tengah layan game Arsenal lawan Sunderland. Tak tahu la kenapa dengan aku sekali terikut layan game nih. HAHA.



Okay dah habis. Jumpa lagi. Bai. 


2 comments:

adham ismail said...

lyn game arsenal???wah..! :O
bia btol..?

May Maisarah said...

Nak tengok sejauh mana kehebatan Arsenal. Errr...hebat ke? LOL.