27.10.11

A Road To Shah Alam | Peteh Ganu Peteh!


Hello!


Siapa kat sini sokong Terengganu, gimme five yawwww!!!!!


Peteh Ganu Peteh!

pangbungbungpangggg
*bunyi bunga api*




Nah amekkk kau! Adik aku pagi2 lagi bangun pergi beli tiket semalam. Eksaited tak eksaited tak? HAHA
Iklan: yang kat belakang tu adalah bot kecik yang aku buat masa aku praktikal dekat Mset. Buat bersama2 Cik Aziemah dan En Adham. :)





Close up tiket kot2 la ada yang rabun ingat tu tiket wayang ke kan. lalalalala~~~




Penyokong tegar Terengganu kiter.




Disebabkan keprihatinan kerajaan negeri Terengganu, maka kami bayar tiket separuh harga sahaja.
Negeri kau ada?? Tak ada kan..tak ada la sebab negeri kau mana masuk final Piala Malaysia! HAUHAUHAU 
*gelak jahat*




Siapa nak tiket free??? Cepat cepat tak payah buat apa2 sebab tak ada pon orang nak bagi tiket free kat kau. 
*gelak jahat lagi*



Hikhik

Heyyy...aku gurau je okay..jangan ambik hati pulak dengan ayat2 aku kat atas tu...biasalah aku terlebih excited ni sebab  ini adalah pertama kali dalam sejarah hidup aku pergi tengok perlawanan bola sepak live kat stadium. T__T


Kesian kan aku. Wuwuuuuu..................


Ni pon kebetulan aku ada kat rumah and adik serta abang aku nak pergi tengok bola Sabtu ni so aku pon akan join sekali laa. Esok kami bertiga akan gerak pergi KL(abang drive) and then Sabtu nanti pergi stadium Shah Alam sama2 dengan abang besar and kakak ipar aku. 


TAPI

 MASALAH 

SEKARANG

AKU

TAK 

ADA

JERSI 


NAK 

PAKAI

SABTU

NI!!!



Ok, mesti ko nak cakap alaah dia ni takde jersi pon nak kecoh....


Of course la weh....takkan aku nak pi tengok bola pakai baju kurung kot. Takpon kebaya. Ok, lagi best pakai jubah. Erm...ala..blouse laa...




Jap2.....aku nak tanya ni....



Ada siapa2 baik hati nak bagi aku jersi Terengganu tak?


Ok, fine aku tahu memang tak ada la kan.


Takpe2..nanti Sabtu pergi beli dekat stadium Shah Alam before bola start.


Mesti banyak kan orang bukak gerai jual jersi2 semua ni kan. Kan????
*angguk cepat!*



Abang, belanja jersi sehelai, please.....
*sambil buat muka mintak simpati, eh bukan mitak simpati tapi mintak jersi*



Ok, itu sahaja. Ada siapa2 pergi stadium tak Sabtu ni?
Jumpa kat sana ok. I pakai baju kuning. Ehhh apa pulak, I pakai jersi Terengganu nanti.
*bajet aku sorang pakai jersi Terengganu! haha gelakkan May Maisarah*
T__T



P/S: Aku suka tengok Marzuki yang tinggi giler tuu main. Dan...dan jugak Joseph Kalang Ti yang kiut tapi ganas tuu. Wuhooo!!!!



Marilah kita sama2 doakan agar pasukan Terengganu menangg!!!!!!

amin.......
(aminkan ramai2)


[all pictures were take by my Xperia X8 without editing]

2 comments:

cik ery said...

hope ganu ley menang.



coz nnt budak umt ley la kn cuti.hehehe

May Maisarah said...

HIHI...Amin.....=))