21.10.10

My Raya Moments Contest

Salam.
Aku tahu Syawal dah lama meninggalkan kita. Tapi aku jugak tahu bahawa aku tak tertinggal lagi untuk join contest ini.

Since contest ni simple dan mudah saje untuk disetelkan so, aku tergerak hati jugak nak memeriahkan contest ni. Plus nak support jugak blogger2 yang anjurkan contest sebegini.Well, 'support-menyapport' itu bukan kan indah??? Menang kalah letak belakang, bukan tepi. Yang penting aku dah tunaikan tanggungjawab sosial. Ehek2.

Ok, here are some photos that I would like to put on this contest. My Raya Moments this year. Trust me, it's awesome, baby! (Oh ya, abaikan tarikh pada gambar di bawah. Salah tu. Lupa nak setting time kat camera. Eksited posing!)



Ini gambar aku dan semua adik-beradik aku masa pagi Syawal. Cukup lima-beradik. Kami bergambar di taman kesayangan bonda kami. Tema tahun ni: PINK!




 Yang ni orang kampung aku cakap candid! Ahaa...gambar candid. Terima kasih kepada Encik Sepupu sebab tolong snapkan. Model utama: RUMPUT bonda. Hihi.


Ahaa...this is the best ever  picture I have. Encik Ayah dan askar-askarnya yang dah besar panjang semuanya. Tengok, bukan senang weh kitorang nak suruh En. Ayah buat gaya manja dan gedik camtu. Dengan baju melayu pink lagi tu haa... Comel giler aku tengok!


Last sekali, I need tu sertakan sekali ayat ni.

My Raya Moments Contest adalah anjuran bersama MySuperkids , Viruspadu, LittleKidsPhotography, Fitrihadi dan Special Additional Sponsor by Redmummy.Com (RM150) and Denaihati (RM200)

Ok, I'm done!
 Encik penganjur, cepat serbu saya! Hihi.

Update: Al-fatihah buat seluruh keluarga bro eyriqazz di atas pemergian ayah tersayang. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

1 comment:

AJ said...

salam..thanks join contest..dah uploadkan di FB..kalau ada kesempatan jgn lupa vote 4 me for myselangorstory contest ;

http://www.eyriqazz.com/2010/10/vote-eyriqazz-for-myselangorstory-entry.html